puli_masat_1yr_1360767336.jpg_626x480

Nagyon meták vagyunk: a ma egy éve az űrben keringő Masat-1 műholdnak a Marokkóban ténykedő Puli Space rover kameráján át küld jókívánságokat az ÖWF szimulált marsi asztronautája. A Masat csapat ma tart összejövetelt a jeles alkalom megünneplésére. (Amin persze én nem tudok ott lenni, mert a Piszkéstetőn vigyázok épp a távcsövekre.) Egyébként a Masaton kívül csak a spanyol Xatcobeo érte meg épségben az egy évet, illetve a lengyel PW-Sat is működik még, de az több hardverhibával is küzd, és a kommunikáció igen nehézkes vele.

Ami meg a Pulit és a MARS2013-at illeti, a rover a marokkói sivatagban randalírozik nagy lelkesen, az eddigi fejleményekről pedig ezt illetve ezt a posztot érdemes elolvasni.

A bejegyzés trackback címe:

https://cydonia.blog.hu/api/trackback/id/tr475078726

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

korxi 2013.02.16. 22:15:31

Valamiért nem megy a komment a meteoros posztnál. Nekem legalábbis nem engedi.

korxi 2013.02.17. 13:50:15

@lacalaca: Hát nekem továbbra sem engedi így sem, ide meg simán igen:)

lacalaca · http://cydonia.blog.hu 2013.02.17. 14:20:01

@korxi: fura... futottam már bele én is ilyen hibába blog.hu-n, de itt admin oldalról nem látok hibát, a poszt éles, a kommentelés szabad, nekem működik...
süti beállítások módosítása