Befejezzük [update :)]

2008.04.01. 03:00

Az esetleges szivrohamert elnezest, kellemes aprilis elsejet




Ami korabban volt:

Vége, befejezem a blogot. Nincs értelme tovább csinálni, csak az időmet viszi, az űrkutatás senkit sem érdekel kishazánkban (vagy én írok szarul, ki tudja). Már egy hónapja csak takaréklángon tudtam üzemeltetni az oldalt, heti egy cikk, és az sem eredeti. A hozzájáruló írók munkáját ezúton köszönom, csak sajnos melózni kell, kenyeret keresni, megélni valamiből, így nincs lehetőségem egy ilyen hobbinak élni.

Az oldalt több mint egy éves élete során hűségesen végigkövető olvasóknak szívből köszönöm, hogy itt voltatok, nekem sokat jelentett.


ez innét már nem kel fel

ciao,
gb

;)

A bejegyzés trackback címe:

https://cydonia.blog.hu/api/trackback/id/tr7406033

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bucii 2008.04.01. 03:38:20

"az űrkutatás senkit sem érdekel kishazánkban": azért a lelkes olvasókat érdekli, azért lelkes olvasók. :) De ha így döntöttél/döntöttetek, hát nem tudok mást tenni, mint elfogadni. Én mindenképpen sajnálom, és köszi az eddigi munkát :)

(Véleményem szerint nem baj, ha csak havi egy-két poszt van, főleg, ha azok valamilyen téren áttekintőek, mint pl a Burános vagy a Lunohodos sorozat. Hátha meggondoljátok magatokat :)

PozAko · http://pozako.freeblog.hu 2008.04.01. 07:10:51

Nagyon sajnálom, hogy így döntöttetek, jó cikkek voltak. A frissítés mértéke meg másodlagos, az a lényeg, hogy legyen. ;]

Köszönöm az írásokat, az RSS-t benn hagyom az olvasóban, háha egyszer csak felbukkan egy cikk. ;]

AZso · http://www.azso.hu 2008.04.01. 07:21:25

Nagyon sajnálom, hogy így döntöttél, nagyon jó írások voltak. A feltámadásban én is bízok!

Glanthor · http://glanthor.blogspot.com 2008.04.01. 07:35:25

Hiányozni fog az olvasgatnivaló... Kösz az eddigieket!

Kniight 2008.04.01. 08:26:12

Sziasztok!

Kár hogy vége, ráadásul kb 3 hete találtam meg ezt a blogot, és azóta folyamatosan vissza-vissza nézegettem.
Nem vagyok egy megszállott, nem vártam ki az űrsikó érkezését, de azért felvételről megnéztem ami akkor már megvolt. :)

Szerintem meg örülj annak hogy a baccpapucsos homáros balfácánok még nem találtak ide. Nekem nem hiányoznak.

Eddig azért nem írtam hozzászólást, mert érdemben nem tudok hozzászólni, azt meghagytam a hozzáértőbbeknek.
Ha egy kis bátorítást, visszacsatolást szeretnél, akkor azt szivesen megteszem.

A továbbiakban a munkádban sok sikert, jó szerencsét kívánok.

Egy hűséges, csendes, visszamenőlegesen is olvasód :)

Ui: Azért remélem néha még visszakukkantasz ide !

PozAko · http://pozako.freeblog.hu 2008.04.01. 08:39:02

Ehh, tényleg, április 1... Na majd meglátjuk. ;]

norek 2008.04.01. 09:59:24

:( minden jót a továbbiakban! köszönöm a sok érdekes cikket....

Balu 2008.04.01. 10:03:32

No, erre én is "ráreagálnék".
Nem baj, ha szüneteltetsz, de ha rádtör a megírhatnék ne nyomd el. Figyelünk! : )

rettenet 2008.04.01. 10:14:58

ha nem csak áprilisi tréfa, akkor köszönjük az eddigieket, érdekes volt.

Rere 2008.04.01. 10:27:04

Abszolute nem igaz, hogy az "ürkutatás nem érdekel senkit sem kis hazánkban"! Igenis vannak, voltak olvasóid, akik várják, várták a cikkeket, érdekességeket!
Sőt!
Bennem például elinditottál egyfajta érdeklődést a téma iránt, mostanában sokat olvasok pl. a Cassini-ről, a Titánról, meg a Messenger-ről. Ismerőseimnek is mutattam ezeket a cikkeket, érdekességeket, közte ezt a blog-ot is, és el kell mondjam sokan élvezték, szivesen olvasták a cikkeket, nézegetették a képeket, "rácsodálkoztak", hogy ne mondjam "rákaptak" ezekre a témákra!
Az pedig hogy jónéhányan nem irunk csak olvasunk, nem azt jelenti hogy nincsenek érdeklődők, nincsenek olvasók, sokkal inkább azt jelenti hogy jól, érdekesen, lényegretörően irni nem sokan tudnak ám!
Pedig Te ezek közé a kevesek közé tartozol, legalábbis szerintem.
Üdv, sok sikert és jó egészséget kivánok!

Gaius Baltar · http://cydonia.blog.hu 2008.04.01. 10:56:02

oszinten meglepett a sok pozitiv komment, koszonjuk, a blog tobbi irojanak neveben is

Sidaries 2008.04.01. 11:19:39

Én is olvasom. :)
Örülök hogy csak Április 1 van. :)))

Dharma · http://arcadia.blog.hu 2008.04.01. 13:19:50

Örülök, hogy csak tréfáltatok, a mentők kiszállási díját, az újjáélesztésem költségeit, valamint az orvosoknak adott hálapénzt utólagos engedelmetekkel kiszámláztam a Cydonia címére...

További jó munkát!

lacalaca · http://cydonia.blog.hu 2008.04.01. 13:26:03

'ázzeg a hülye humorodat... :D

Nattefrost med svarte vinger · http://nattefrost.blogol.hu 2008.04.01. 13:39:47

Jajj! Ez rendkívül hülye vicc volt! Pillanatra bennem is megállt az ütő :}}}}}}

Bucii 2008.04.01. 16:21:01

Nálam még március 31 volt, nem ér!!!!! :)

flimo13 2008.04.01. 17:25:54

Miután egy általam gyakran látogatott oldal április elsején mindig megszűnik, átalakul, fizetős lesz stb, már nem dőltem be nektek sem :P Azért ha bedőltem volna a többiekhez hasonló pozitív valamit írtam volna.

DjZoNe · http://blog.djz.hu 2008.04.03. 15:20:48

Pedig őszintén elkezdtem sajánálni, hogy nem olvashatok többé nálatok űrkutatásról...

Amugy régi blogger csel ez, amikor az ember egójának kell egy kis fényezés :P

süti beállítások módosítása