Először is szeretném megköszönni mindenkinek, aki segített a szavazás során, visszajelzésével, megjegyzéseivel, szavazásával. Összesen 78 szavazat érkezett, ami óriási, összevetve a korábbi, cikk témákra vonatkozó kérdőívvel (akkor 13 szavazat jött). Egy gyakori megjegyzés volt, és külön köszönet érte, ugyanis nekem nem jutott eszembe:

Ha többhasábos megjelenítést szeretnénk, ahhoz sokkal gyakrabban kellene frissülnünk. Ez teljesen igaz. A mostani frissülési ráta annak köszönhető, hogy a diplomamunkámmal vagyok elfoglalva, radar elvtárs Szingapúrban szintén igen el van havazva. Többi szerzőink életéből pedig kisebb szeletet hasít ki a Cydonia (hozzájárulásuk ettől függetlenül nagyon értékes).

A szavazás végeredménye: 40 az átszervezésre, 38 a jelenlegi változatra érkezett. Miután egy vadonatúj oldal létrehozása, és aktív üzemeltetése rengeteg energiát emésztene fel, így ezt határozatlan időre elhalasztjuk.

Egy design újratervezés viszont esedékes, érkezett komment a színösszeállítással, illetve böngészőtámogatással kapcsolatban (bevallom amikor átírtam a skint, akkor még nem esett szét opera alatt, erre hamarosan ránézek). Ezen dolgozni fogunk.

A blog.hu-n lehetőség nyílt rovat tagek használatára, ez is szerepel a tennivalók listáján.

A bejegyzés trackback címe:

https://cydonia.blog.hu/api/trackback/id/tr38220804

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KGyST · http://repules.tumblr.com 2007.11.07. 17:11:09

Dizájnt semmiképpen se váltsatok, az általában masszív látogatócsökkenést eredményez. Ha nem hiszed, majd előásom a vonatkozó cikket.

Bármilyen, a tartalomhoz hozzátevő dolog (pl. címkézés) jöhet.

Gaius Baltar · http://cydonia.blog.hu 2007.11.07. 17:43:25

KGyST: a sotet hatter/vilagos betuk sem zavaroak? Engem nem zavart (sot, en szeretem igy), de felhoztak mar paran, ezert gondolkodtunk egy kisebb valtason.


kozben opera alatt teszteltem a blogot, nem esik szet (azoknak, akik ezt panaszoltak)

dH · http://dh.squidcode.com 2007.11.07. 20:07:13

Szia,

szerintem ne parázd túl az oldal kinézetét: szemnek kellemes, és ami fontos, az úgyis csak a tartalom. Főleg, ha valaki - mint például én is - elsősorban az RSS olvasómat használom a cikkek olvasásához, az oldal külseje olyan mindegy. Amíg a tartalom jó, szinvonalas - ráadásul a magyar sajtóban e téren hiánypótló - addig minden a lehető legnagyobb rendben :) ...és minden új design csak 2 percig érdekes.

xstranger 2007.11.07. 22:32:47

Szerintem nincs akkora mennyisegu cikk hogy az egyhasabos elrendezes problemat okozzon. Inkabb azt az egy hasabot kellene gyorsabban porgetni.

süti beállítások módosítása