Ha már nincs ötleted a kedvenc gyermek, unokatestvér, unokaöccs-húg ajándékára, mert játékokkal tele a padlás is, vegyél neki könyvet, amiből tanulhat, belőlem is így lett az a geek, ami felnőttként vagyok. Ezévi ajánlatom a Scolar Kiadó által megjelentetett "A világűr felfedezése", ami a Mit? Miért? Hogyan? gyermekkönysorozat tagja:

 

 

Én gyermekkoromban valósággal faltam az ilyen könyveket, legyen az csillagászat vagy épp biológia, akár a felnőtteknek szólókat is (ha voltak benne képek...). Pár, stratégiailag jól időzített ismeretterjesztő könyv hatalmas megtérülést jelenthet majd egy-egy gyerek későbbi életében. Pár klasszikust majdnem megvettem én is nemrég antikváriumban, aztán rájöttem, hogy a hamarosan érkező minicsillagász még jó sokáig nem fogja őket olvasgatni. :) Szóval ha már bokáig gázol a gyerek a legoban, tessék inkább könyvet venni.

A Scolar Kiadó a Cydoniának is felajánlott egy példányt ezt unokaöcséim űr iránti érdeklődésének felkeltésére fogom bevetni. Van még más is, felnőtteknek, hardcore geekeknek kötelező Feynman QED-ről írt műve, vagy Dana Berry mindenkinek ajánlható Rendhagyó galaxis útikalauza.

A bejegyzés trackback címe:

https://cydonia.blog.hu/api/trackback/id/tr682524933

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása